Optimalizace procesů řízení vztahů se zákazníky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace procesů, které přispívají k řízení vztahů se zákazníky. Podpora těchto procesů je realizována pomocí modernizace stávajícího informačního systému.
Main purpose of this bachelor thesis is to analyze a workflow and suggest optimization of processes in order to provide improvement of customer oriented services by implementing of changes to satisfy both customers and internal users needs. Modernization of current information system is one of the crucial steps taken to support this solution.
Description
Citation
KOVÁŘ, M. Optimalizace procesů řízení vztahů se zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Roman Petrla (člen)
Date of acceptance
2009-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO