• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o.

Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.218Mb)
review_54511.html (4.304Kb)
Author
Pócsová, Lilla
Advisor
Koráb, Vojtěch
Referee
Tregler, Jiří
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých značiek. V spoločnosti chýba osoba zodpovedná za marketing, preto je cieľom práce navrhnúť marketingovú stratégiu firmy.
 
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
 
Keywords
marketing, marketingová stratégia, autoservis, zákazník, komunikačný mix, reklama, podpora predaja, marketing, marketing strategy, service, customer, communication mix, advertising, sales support
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-06
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11217
Source
PÓCSOVÁ, L. Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [393]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV