Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o.
Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Author
Advisor
Koráb, VojtěchReferee
Tregler, JiříGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých značiek. V spoločnosti chýba osoba zodpovedná za marketing, preto je cieľom práce navrhnúť marketingovú stratégiu firmy. This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Keywords
marketing, marketingová stratégia, autoservis, zákazník, komunikačný mix, reklama, podpora predaja, marketing, marketing strategy, service, customer, communication mix, advertising, sales supportLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11217Source
PÓCSOVÁ, L. Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]