Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Proposal of Customer Satisfaction Measurement Programme
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Říhová, LadaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno. This master thesis is focused on the measurement of customer satisfaction and building up the relationship between the company and the customer. The aim of this thesis is to apply gained theoretical data to practical measurement of customer satisfaction in H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. The task of the practical side is the proposal of improvement in providing services, according to the result of measurement of the customer satisfaction analysis which was implemented.
Keywords
Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, měření spokojenosti, dotazník, kvantitativní výzkum, SWOT analýza., Marketing research, customer satisfaction, measurement of satisfaction, questionnaire, quantitative research, SWOT analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2010-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11403Source
MACHÁČKOVÁ, R. Návrh programu měření spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]