• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh programu měření spokojenosti zákazníků

Proposal of Customer Satisfaction Measurement Programme

Thumbnail
View/Open
review_27788.html (3.446Kb)
final-thesis.pdf (1.972Mb)
Author
Macháčková, Radka
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Říhová, Lada
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
 
This master thesis is focused on the measurement of customer satisfaction and building up the relationship between the company and the customer. The aim of this thesis is to apply gained theoretical data to practical measurement of customer satisfaction in H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. The task of the practical side is the proposal of improvement in providing services, according to the result of measurement of the customer satisfaction analysis which was implemented.
 
Keywords
Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, měření spokojenosti, dotazník, kvantitativní výzkum, SWOT analýza., Marketing research, customer satisfaction, measurement of satisfaction, questionnaire, quantitative research, SWOT analysis.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of defence
2010-06-18
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11403
Source
MACHÁČKOVÁ, R. Návrh programu měření spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV