Podnikatelský záměr CA Invia
Business plan CA Invia

Autor
Vedoucí práce
Němeček, PetrOponent
Vintrová, HanaKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem CA Invia.cz, s.r.o., jehož cílem je navrhnout zákaznický věrnostní program pro klienty cestovní agentury. Byla snaha o vytvoření jednoduchého a atraktivního věrnostního programu, který společnosti pomůže k vytvoření dlouhodobých vztahů se svými klienty a k získání a udržení zákazníků v konkurenčním prostředí. This Master's thesis deals with entrepreneurial prospectus of Invia.cz, Ltd company. The aim of the thesis is to propose a motion of the customer loyalty programme for the clients of the travel agency. The objective of my thesis is to create a simple and attractive loyalty programme, which will contribute to the creation of long-term relationship between the company and its clients as well as to gaining and obtaining customers in the competitive environment.
Klíčová slova
podnikatelský záměr, věrnostní program, cestovní agentura, zákazníci, konkurence, business plan, customer loyalty program, travel agency, customers, competitionJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2008-06-10Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/11427Zdrojový dokument
DOLÁKOVÁ, E. Podnikatelský záměr CA Invia [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Kolekce
- 2008 [375]