• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Marketing Research of Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
review_27793.html (3.624Kb)
final-thesis.pdf (1.611Mb)
Author
Nováková, Veronika
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Kramolišová, Eva
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
 
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in the company KABESTAV. The theoretic part describes the problematics of marketing research and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part is describing company; where, in which way and with what results was the costumer satisfaction survey made. These indicators are shown in tables and graphs. Further the thesis continues by final evaluation of the costumer satisfaction survey and finishes by improvement proposals chapter.
 
Keywords
Marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza, KABESTAV, měření spokojenosti zákazníka, analýza spokojenosti zákazníka, Marketing research, questionnaire, SWOT analysis, KABESTAV, customer satisfaction survey, customer satisfaction analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-10
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11428
Source
NOVÁKOVÁ, V. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Collections
  • 2010 [437]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV