Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer Satisfaction
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Kramolišová, EvaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení. The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in the company KABESTAV. The theoretic part describes the problematics of marketing research and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part is describing company; where, in which way and with what results was the costumer satisfaction survey made. These indicators are shown in tables and graphs. Further the thesis continues by final evaluation of the costumer satisfaction survey and finishes by improvement proposals chapter.
Keywords
Marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza, KABESTAV, měření spokojenosti zákazníka, analýza spokojenosti zákazníka, Marketing research, questionnaire, SWOT analysis, KABESTAV, customer satisfaction survey, customer satisfaction analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11428Source
NOVÁKOVÁ, V. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]