Show simple item record

Communication Strategy for the Company DORINT, Ltd.

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorKoplíková, Martinacs
dc.date.accessioned2019-05-17T01:24:37Z
dc.date.available2019-05-17T01:24:37Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationKOPLÍKOVÁ, M. Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.cs
dc.identifier.other27795cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/11431
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.cs
dc.description.abstractThis master‘s thesis deals with the communication of company DORINT, Ltd. to their surroundings and its evaluation. Attention is devoted to analyzing the current situation of the company, mainly influences acting upon him. The solution of the whole work is to design a complete communication strategy focused primarily on promoting the regional brand.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikační strategiecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectCommunication strategyen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectmarketen
dc.subjectbranden
dc.titleKomunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.cs
dc.title.alternativeCommunication Strategy for the Company DORINT, Ltd.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-18cs
dcterms.modified2010-07-19-11:45:08cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid27795en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 12:12:39en
sync.item.modts2021.11.12 11:43:32en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBodlák, Martincs
dc.contributor.refereeBodlák, Martincs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record