• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení

Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.527Mb)
review_23494.html (4.017Kb)
Autor
Herodek, Jan
Vedoucí práce
Kruntorádová, Markéta
Oponent
Hošáková, Iva
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
 
This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
 
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, propagace, komunikační strategie, Marketing, marketing mix, promotion, communication strategy
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Daňové poradenství
Složení komise
Ing. Vladimír Hibš (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Petr Kopřiva (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Daniel Kába, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2009-06-16
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/1145
Zdrojový dokument
HERODEK, J. Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Kolekce
  • 2009 [388]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV