Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení
Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement

Autor
Vedoucí práce
Kruntorádová, MarkétaOponent
Hošáková, IvaKlasifikace
BAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu. This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, propagace, komunikační strategie, Marketing, marketing mix, promotion, communication strategyJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Daňové poradenstvíSložení komise
Ing. Vladimír Hibš (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Petr Kopřiva (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Daniel Kába, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2009-06-16Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/1145Zdrojový dokument
HERODEK, J. Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Kolekce
- 2009 [388]