Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení
Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement
Auteur
Advisor
Kruntorádová, MarkétaReferee
Hošáková, IvaGrade
BAltmetrics
Metadata
Afficher la notice complèteRésumé
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu. This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
Keywords
Marketing, marketingový mix, propagace, komunikační strategie, Marketing, marketing mix, promotion, communication strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
Ing. Vladimír Hibš (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Petr Kopřiva (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Daniel Kába, Ph.D. (člen)Date of defence
2009-06-16Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
HERODEK, J. Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [388]