• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení

Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement

Thumbnail
Voir/Ouvrir
final-thesis.pdf (2.527Mo)
review_23494.html (4.017Ko)
Auteur
Herodek, Jan
Advisor
Kruntorádová, Markéta
Referee
Hošáková, Iva
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
 
This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, propagace, komunikační strategie, Marketing, marketing mix, promotion, communication strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Ing. Vladimír Hibš (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Petr Kopřiva (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Daniel Kába, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-16
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/1145
Source
HERODEK, J. Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [388]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV