• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • русский 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení

Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement

Thumbnail
Открыть
final-thesis.pdf (2.527Mb)
review_23494.html (4.017Kb)
Автор
Herodek, Jan
Advisor
Kruntorádová, Markéta
Referee
Hošáková, Iva
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
 
This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, propagace, komunikační strategie, Marketing, marketing mix, promotion, communication strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Ing. Vladimír Hibš (předseda) doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) JUDr. Petr Kopřiva (člen) Ing. Martina Pivodová (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) Ing. Daniel Kába, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-16
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/1145
Source
HERODEK, J. Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [388]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики использования

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв | Theme by @mire NV