Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Firm culture as a way to canvassing customers
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Sádlík, LiborGrade
EAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/11556Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/11556
http://hdl.handle.net/11012/11556
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problémy souvisejícími s firemní kulturou, zvýšením pracovní motivace zaměstnanců a prosazování společnosti na trhu. První část tvoří teoretický rámec práce. Definuje a popisuje jevy související s firemní kulturou, motivací a trhem. Praktická část pak na základě zjištěných informací navrhuje optimální kroky vedoucí k odstranění nedostatků v prosazování vybrané společnosti na trhu a zefektivnění motivace jejích zaměstnanců. This Bachelor thesis focused on problems connected with the firm culture, improving of work motivation and company in the market. The first part is theoretical. It defines and describes features associated with the firm culture, motivation and market. The practical part, based on found information, proposes optimal steps leading to clear off defects in supporting of chosen company in the market and to makes motivation of its employees more effective.
Keywords
Trh, firemní kultura, motivace, Market, firm culture, motivationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-17Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11556Source
DANĚČEK, L. Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [338]