• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka

Firm culture as a way to canvassing customers

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.979Mb)
review_15370.html (3.727Kb)
Author
Daněček, Lukáš
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Sádlík, Libor
Grade
E
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/11556
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/11556
http://hdl.handle.net/11012/11556
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problémy souvisejícími s firemní kulturou, zvýšením pracovní motivace zaměstnanců a prosazování společnosti na trhu. První část tvoří teoretický rámec práce. Definuje a popisuje jevy související s firemní kulturou, motivací a trhem. Praktická část pak na základě zjištěných informací navrhuje optimální kroky vedoucí k odstranění nedostatků v prosazování vybrané společnosti na trhu a zefektivnění motivace jejích zaměstnanců.
 
This Bachelor thesis focused on problems connected with the firm culture, improving of work motivation and company in the market. The first part is theoretical. It defines and describes features associated with the firm culture, motivation and market. The practical part, based on found information, proposes optimal steps leading to clear off defects in supporting of chosen company in the market and to makes motivation of its employees more effective.
 
Keywords
Trh, firemní kultura, motivace, Market, firm culture, motivation
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Pavel Svirák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2008-06-17
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11556
Source
DANĚČEK, L. Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [338]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV