Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
System of quality management in company and management of complaint
Autor
Vedoucí práce
Bartes, FrantišekOponent
Benda, JaroslavKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost. This master’s thesis deals with system of quality management and its applications in Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. company. The practical part is focused in management of complaint and implementation of costs of quality monitoring.
Klíčová slova
řízení jakosti, jakost, reklamace, náklady na jakost, quality control, quality, complaint, costs of qualityJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Podnikové finance a obchodSložení komise
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Termín obhajoby
2008-06-06Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/116Zdrojový dokument
URBANOVÁ, L. Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Kolekce
- 2008 [375]