Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
System of quality management in company and management of complaint
Auteur
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
Benda, JaroslavGrade
AAltmetrics
Metadata
Afficher la notice complèteRésumé
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost. This master’s thesis deals with system of quality management and its applications in Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. company. The practical part is focused in management of complaint and implementation of costs of quality monitoring.
Keywords
řízení jakosti, jakost, reklamace, náklady na jakost, quality control, quality, complaint, costs of qualityLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
URBANOVÁ, L. Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]