Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Marketing Strategy of the Company Motiv Press, Ltd.
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Jelínková, ŠárkaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení. The aim of master´s thesis is the suggestion of marketing strategy for Motiv Press company. The first part of the thesis is a detailed descreption of theoretical resources which I gained during my studying Faculty of Business and Management. The second part of the master´s thesis is focused on the complex analysis of the current situation of the company. On the basis of these facts I Works out a marketing strategy which contains a couple of proposals and designs including their time frame and economic characteristics.
Keywords
Marketing, marketingová strategie, trh, konkurence, zákazníci, dodavatelé, marketingový mix, STEP analýza, BCG matice, finanční analýza, SWOT analýza., Marketing, marketing strategy, market, competition, customers, suppliers, marketing mix, STEP analysis, BCG matrix, finantial analysis, SWOT analysis.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-10Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11746Source
SMOLÍK, K. Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [435]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, VeronikaVe své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...