Show simple item record

Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorLusková, Michaelacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:48:37Z
dc.date.available2019-04-03T21:48:37Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationLUSKOVÁ, M. Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.cs
dc.identifier.other27807cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/11885
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.cs
dc.description.abstractThis thesis was a research and analysis of the levels of different customer satisfaction standards in the family construction company. The analysis involved conducting internal and external environment assessments of the company. The data collected on customer satisfaction from clients was carried out by using a qualitative questionnaire method. This study provided the host family construction company with recommendations on how to develop the customer satisfaction standards, which in turn will improve their market position.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectloajalita zákazníkacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectdotazníková metodacs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýza odvětvícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectstavitelstvícs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectresearchen
dc.subjectquestionnaire methoden
dc.subjectevaluationen
dc.subjectsuggestionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter's industry analysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectconstructionen
dc.titleNávrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníkůcs
dc.title.alternativeProposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standarden
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-16cs
dcterms.modified2010-06-17-14:57:45cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid27807en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 08:58:15en
sync.item.modts2019.05.18 10:23:24en
dc.contributor.refereeFilusz, Patrikcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record