• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art

Proposal of Business Model for Touch Art Development Studio

Thumbnail
View/Open
review_50356.html (6.770Kb)
final-thesis.pdf (4.397Mb)
Author
Maštalíř, Roman
Advisor
Zich, Robert
Referee
Beneš, Marek
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
 
The goal of the thesis is to develop a business model, which will lead to growth of Touch Art developer studio. The focus areas are: improving societal and customer education, creating value networks and leadership development. With these focuses in mind, thesis contains analysis of the environment in which the studio is present, introduction to development topic, clarifying goals and visions, as well as marketing, internal factors and field analyses. The output of this thesis is structured steps and their evaluation, which the development studio needs to undergo to ensure stronger market position.
 
Keywords
Obchodní model, Marketing, marketingové plánování, komunikační strategie, strategický management, SWOT analýza, porter analýza, marketingový mix, iOS, App Store, e-commerce, založení společnosti, právnická osoba, společnost s ručením omezeným, Business model, Marketing, marketing planning, communication strategy, strategic management, SWOT analysis, porter analysis, marketing mix, iOS, App Store, e-commece, establishment of the company, legal entity, limited company
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Petr Polák (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Pavel Holek (člen)
Date of defence
2012-01-31
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/11971
Source
MAŠTALÍŘ, R. Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV