Budování klientského centra v Olomouci

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce si klade za úkol navrhnout nejefektivnější způsob budování klientských center společnosti Partners v České republice. Cílem této práce je navrhnout klientské centrum v Olomouci a současně položit vzor tomu, jak se tyto centra mají budovat.
This Master´s thesis is concerned with the suggestion of the most effective development of the customer centres for Partners corporation in Czech Republic. The goal of my diploma thesis is to project The Customer Centre in Olomouc as well as set a template for the future development of such centres.
Description
Citation
ČERNÝ, R. Budování klientského centra v Olomouci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Jiří Beneš, CSc. (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2008-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO