Marketingové možnosti Internetu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práca sa zaoberá súčasnými možnosťami Internet marketingu a možnosťami ich aplikácie pre model www stránok s ciežom zefektívniť jej online marketing, popularitu a zaistiť nárast návštevnosti. Práca rozoberá metódy online marketingovej analýzy a postup pri plánovaní online marketingovej stratégie. Podrobnejšie sa venuje aj oblasti social media marketingu.
The aim of this work is to summarize the current possibilities and used approaches in the field of online marketing, and the possibility of their aplication on selected www pages. The goal is to present an approach for raising the marketing effectives and strength of a web page and increasing so its viewer rate. The work discusses the methods used in the process of online marketing analysis and the planning of online marketing strategies. The work also focuses on the field of social media marketing.
Description
Citation
T.KOVÁCS, G. Marketingové možnosti Internetu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jiří Baťka (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO