Strategická koncepce malé distribuční firmy
The Strategic Conception of Small Distribution Company
Abstract
Cílem diplomové práce bude navrhnutí strategie a vytvoření plánu malé distribuční firmy , aby byla nadále chopna udržet si své postavení na trhu, byla konkurenceschopná a vykazovala udržitelný rozvoj. The intention of this thesis is a strategy suggestion and a work out of a plan for small distributional company to enable it to keep its trade position, its competitiveness and that it would show sustainable development.
Keywords
distribuční činnost, strategie malých a středních podniků, služby, vedení změny, distributional activity, strategy for small and medium-sized enterprises, services, leading changesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2010-06-17Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12339Source
BRÁZDA, L. Strategická koncepce malé distribuční firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]