Strategická koncepce malé distribuční firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce bude navrhnutí strategie a vytvoření plánu malé distribuční firmy , aby byla nadále chopna udržet si své postavení na trhu, byla konkurenceschopná a vykazovala udržitelný rozvoj.
The intention of this thesis is a strategy suggestion and a work out of a plan for small distributional company to enable it to keep its trade position, its competitiveness and that it would show sustainable development.
Description
Citation
BRÁZDA, L. Strategická koncepce malé distribuční firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2010-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO