• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie společnosti

The Marketing Strategy Proposal in the Company

Thumbnail
View/Open
review_51736.html (3.435Kb)
final-thesis.pdf (1.312Mb)
Author
Byrtusová, Lucie
Advisor
Novák, Petr
Referee
Volhejnová, Kristýna
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
 
This thesis is focuses on the design of marketing strategy IKEA Brno. In the theoretical section explains the basic concept of marketing, customer types and conditions, kinds and types of marketing research. The practical part uses all this knowledge, especially to analyze customer satisfaction own surveys and company surveys. The work will be finished proposals to remedy the situation, which will be presented to the company.
 
Keywords
Marketing, zákazník, marketingový výzkum, dotazník, SWOT analýza, Marketing, customer, marketing research, questionnaire, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Doc. Ing. Jan Klíma, CSc. (předseda) JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Ing. Vladimír Šefl (člen) Mgr. Helena Musilová (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-18
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12567
Source
BYRTUSOVÁ, L. Návrh marketingové strategie společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [481]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV