• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2012
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk

Marketing Strategy Plan of the Firm Petr Heyduk

Thumbnail
View/Open
review_51735.html (3.449Kb)
final-thesis.pdf (1.260Mb)
Author
Heyduk, Petr
Advisor
Novák, Petr
Referee
RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.
 
This thesis deals with communication mix of company Petr Heyduk. Thesis is created in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to communication mix. Market analysis is made primarily by questionnaires, analysis of price sensitivity and analysis of the target segment of the addressed people on the internet.
 
Keywords
Marketing, komunikační mix, SWOT analýza, SLEPT analýza, průzkum, dotazník, test cenové citlivosti, marketingová strategie, Marketing, communication mix, SWOT analysis, SLEPT analysis, research, questionaire, price sensitivity test, marketing strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of defence
2012-06-11
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12569
http://hdl.handle.net/11012/205003
Source
HEYDUK, P. Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Collections
  • 2012 [447]
Citace PRO


Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV