Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Marketing Strategy Plan of the Firm Petr Heyduk
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBAGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix. This thesis deals with communication mix of company Petr Heyduk. Thesis is created in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to communication mix. Market analysis is made primarily by questionnaires, analysis of price sensitivity and analysis of the target segment of the addressed people on the internet.
Keywords
Marketing, komunikační mix, SWOT analýza, SLEPT analýza, průzkum, dotazník, test cenové citlivosti, marketingová strategie, Marketing, communication mix, SWOT analysis, SLEPT analysis, research, questionaire, price sensitivity test, marketing strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc. (místopředseda) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12569http://hdl.handle.net/11012/205003
Source
HEYDUK, P. Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]