Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Marketing Research of the Customer Satisfaction of the Company OKAY s.r.o.
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni. This thesis deals with problematics of customer satisfaction in company OKAY electronics. The whole research and final asking were done in Brno, in two selected shops of the company. The work connects theoretical knowledge, from the field of satisfaction research, with the practical part made by asking customers personally. From those surveys the final conclusions and recommendations are made. Based on the conclusions from questionnaire result, some areas were defined, which should be improved by workers of company OKAY.
Keywords
Spokojenost zákazníka, loajalita, měření spokojenosti zákazníků, dotazníkové šetření, průzkum, e-shop, Customer satisfaction, loyalty, customer satisfaction measurement, questionnaire, survey, e-shopLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) RNDr. Petr Střelec (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-11Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12587http://hdl.handle.net/11012/205004
Source
CHRÁPAVÁ, L. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [447]