• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Deutsch 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Filozofie zvyšování kvality v marketingu

Philosophy of improving of quality in marketing

Thumbnail
Öffnen
review_10749.html (3.775Kb)
final-thesis.pdf (675.5Kb)
appendix-1.zip (58.21Kb)
Autor
Křivdová, Helena
Advisor
Bartes, František
Referee
Marek, Milan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti.
 
The topic of this diploma thesis is „Philosophy of improving quality in marketing“. The aim of the thesis is new concept of customer’s satifaction evaluation in the company Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, analyse of actual situation of customer’s satifaction evaluation in the company, suggestions for it’s improvement and creation of new questionary for monitoring customer’s satifaction in the company.
 
Keywords
jakost, kvalita, marketing, spokojenost zákazníka, výrobek, služba, dotazník, quality, marketing, customer’s satifaction, product, service, questionary
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of defence
2008-06-06
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/1267
Source
KŘIVDOVÁ, H. Filozofie zvyšování kvality v marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Statistik

Benutzungsstatistik

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken | Theme by @mire NV