Filozofie zvyšování kvality v marketingu
Philosophy of improving of quality in marketing
Author
Advisor
Bartes, FrantišekReferee
Marek, MilanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem této diplomové práce je „Filozofie zvyšování kvality v marketingu“. Jejím cílem je návrh systému hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, dále pak zhodnocení aktuální situace sledování spokojenosti zákazníků ve společnosti, návrhy ke zlepšení tohoto systému a vytvoření nového dotazníku za účelem sledování spokojenosti zákazníků společnosti. The topic of this diploma thesis is „Philosophy of improving quality in marketing“. The aim of the thesis is new concept of customer’s satifaction evaluation in the company Pekárny a cukrárny Náchod, a.s, analyse of actual situation of customer’s satifaction evaluation in the company, suggestions for it’s improvement and creation of new questionary for monitoring customer’s satifaction in the company.
Keywords
jakost, kvalita, marketing, spokojenost zákazníka, výrobek, služba, dotazník, quality, marketing, customer’s satifaction, product, service, questionaryLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
Prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/1267Source
KŘIVDOVÁ, H. Filozofie zvyšování kvality v marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]