Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení
Implementation of Modern Communication Technologies in Business Department
Author
Advisor
Ondrák, ViktorReferee
Ševinská, JitkaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je zavedení nových komunikačních prostředků u obchodních zástupců za účelem efektivnější a kvalitnější komunikace, úspory času a lepší řízení organizace práce. The target of master's thesis is implementation of new communication technologies for sales representatives in order to effective and quality communication, time saving and better leading work.
Keywords
analýza dokladů, evidence vzorků, komunikační prostředky, monitoring výrobků, objednávka, údržba zákazníků, zákazník, document analysis, samples accounting, communications media, product monitoring, order, customer maintaining, customerLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (místopředseda) Ing. Václav Meluzín (člen) PhDr. Ing. Jiří Pokorný, CSc. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2009-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/12728Source
ŠAFRÁNKOVÁ, I. Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [457]