Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit co běžný divák považuje za důležité ve službách (virtuální grafika ve sportovních přenosech), které nabízí firma Akisport s.r.o. a zjistit jeho spokojenost se službami. Za tímto účelem budu provádět měření spokojenosti diváků. V první části své práce se budu zabývat teorií a metodickým postupem realizace měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníků. V další části provedu měření spokojenosti vybranou metodou a vyhodnotím výsledky.
The find out what is important for television watchers in offer services from company Akisport (virtual graphic in sport´s telecast) and find out his satisfaction with this services, it is chief aim in this master´s thesis. For purpose I will make measuring satisfaction television watchers. In the first part in my master thesis i will deal with theory and methodical procedure realization measuring and evaluation television´s castumers (watchers). In the other part i will make measuring satisfaction by choice method and evaluation results.
Description
Citation
ZEMAN, D. Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Jindřich Dušek, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2008-01-30
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO