Návrh marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané společnosti. Popisuje, jak by měl vypadat marketingový mix a spokojený zákazník. Práce obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které by mohly přispět k rozvoji a zvyšování úspěšnosti společnosti.
The thesis focuses on the definition of the marketing mix in the selected companies. Describes how should look the marketing mix and a satisfied customer. The work contains proposals to improving customer satisfaction, which could contribute to the development and success of the company.
Description
Citation
MIHOLOVÁ, P. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) prof. Ing. et Ing. Fabian Khateb, Ph.D. et Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO