Uvedení nové realitní kanceláře na trh
The introduction of the real estate intermediary on the market

Author
Advisor
Ivanička, KolomanReferee
Merta, PetrGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení realitní kanceláře na trh. Cílem je vytvořit návrh podnikatelského plánu nové realitní kanceláře Perníkové reality s.r.o., charakterizovat práci realitního makléře a popsat realitní trh, ve kterém bude realitní kancelář působit. Diploma thesis deals with problems of new real estate agency when entering the market. The aim is to create a draft business plan for new real estate reality called Pernikové reality s.r.o., characterize the work of a real estate broker and describe the real estate market in which the real estate agency will work.
Keywords
podnikatelský plán, realitní kancelář, realitní makléř, realitní trh, Perníkové reality s.r.o, business plan, real estate agency, real estate broker, real estate market, Perníkové reality s.r.o.Language
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2012-02-02Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/13579Source
HOLMAN, P. Uvedení nové realitní kanceláře na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.Collections
- 2012 [383]