Zobrazit minimální záznam

Design of excavation and primary lining of the Dřevnovický tunnel at the construction of high-speed railway connection Brno - Přerov

dc.contributor.advisorHorák, Vladislavcs
dc.contributor.authorBastl, Jiřícs
dc.date.accessioned2019-02-11T22:46:09Z
dc.date.available2019-02-11T22:46:09Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationBASTL, J. Návrh ražby a primárního ostění Dřevnovického tunelu na stavbě vysokorychlostního železničního spojení Brno – Přerov [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2019.cs
dc.identifier.other118783cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/137884
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh primárního zajištění výrubu Dřevnovického tunelu na stavbě vysokorychlostního železničního spojení Brno – Přerov. Práce se dále zabývá návrhem vhodné metody ražby tunelu, členěním samotného výrubu, návrhem optimální technologie výstavby a osnovou geotechnického monitoringu. K vytvoření numerických modelů dvou příčných řezů Dřevnovického tunelu byl použit program Plaxis 2D, který je založen na metodě konečných prvků. Na základě výstupů získaných z MKP analýzy, byl proveden návrh a statický výpočet primárního ostění.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with a design of a Drevnovice tunnel primary lining at planned high speed rail corridor connecting Brno and Přerov. The whole design as well as defining of the most suitable tunnel excavation method are described. Thesis also contains a breakdown of the excavation, construction technology and the scheduling of geotechnical monitoring procedures. The Plaxis 2D program, based on the finite element method, was used to create numerical models of two cross sections of the Dřevnovice tunnel. Based on mathematical modeling outputs, a static calculation of the primary lining was calculated.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectDřevnovický tunelcs
dc.subjectnová rakouská tunelovací metoda (NRTM)cs
dc.subjectnumerické modelovánícs
dc.subjectPlaxis 2Dcs
dc.subjectDřevnovce tunnelen
dc.subjectnew austrian tunnelling method (NATM)en
dc.subjectnumerical modellingen
dc.subjectPlaxis 2Den
dc.titleNávrh ražby a primárního ostění Dřevnovického tunelu na stavbě vysokorychlostního železničního spojení Brno – Přerovcs
dc.title.alternativeDesign of excavation and primary lining of the Dřevnovický tunnel at the construction of high-speed railway connection Brno - Přeroven
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-01-31cs
dcterms.modified2019-02-04-12:42:58cs
thesis.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav geotechnikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid118783en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.02.11 22:45:43en
sync.item.modts2019.02.10 20:23:31en
dc.contributor.refereeING, Tomáš Zítko, CEng MICE, EURcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam