Show simple item record

Communication when negotiating a construction contract

dc.contributor.advisorLinkeschová, Danacs
dc.contributor.authorPelčák, Svatoplukcs
dc.date.accessioned2019-05-17T06:19:34Z
dc.date.available2019-05-17T06:19:34Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationPELČÁK, S. Komunikace při vyjednávání stavební zakázky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2019.cs
dc.identifier.other118567cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/137887
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením Baťovského Zlína a principů, které v tomto období Baťa využíval. V praktické části práce jsou definovány marketingové průzkumy včetně jejich vyhodnocení. Na základě těchto dat je pak závěrem práce představena koncepce. Hlavním důvodem k tvorbě koncepce je narůstající počet budov, které jsou opravovány bez ohledu na jejich historickou hodnotu a nařízení města. Tato koncepce si proto klade za cíl vytvořit alternativní plán - jak zachovat ojedinělý urbanistický charakter funkcionalistického zahradního města Zlín.cs
dc.description.abstractThe main objective of the Diploma thesis is to create and analyze marketing researches and evaluate its possibilities of application in reality. There are marketing and communication basics, alongside with brief introduction to Baťa’s Zlin listed in the theoretical part. The practical part of the thesis is focused on defining the methodology of the marketing researches, including its analysis. Based on these information there is a conception created. The main reason to create this conception was rising amount of houses, which are being repaired regardless of its historical value and city regulation. This concept is therefore focused on creation of alternative plan on – how to preserve unique urbanistic character of functionalistic garden city of Zlin.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavebnícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectZlíncs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectBaťacs
dc.subjectBaťovské domkycs
dc.subjectArchitekturacs
dc.subjectMarketingový průzkumcs
dc.subjectStavebnictví.cs
dc.subjectZlinen
dc.subjectMarketingen
dc.subjectBaťaen
dc.subjectBaťa Housesen
dc.subjectArchitectureen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectCivil engineering.en
dc.titleKomunikace při vyjednávání stavební zakázkycs
dc.title.alternativeCommunication when negotiating a construction contracten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-01-30cs
dcterms.modified2019-02-04-12:43:10cs
thesis.disciplineManagement stavebnictvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. Ústav stavební ekonomiky a řízenícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid118567en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 10:03:42en
sync.item.modts2019.05.19 07:16:52en
dc.contributor.refereePlesník, Zdeněkcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record