Marketingové řízení firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
This bachelor’s thesis is deal with marketing management of a company in company focused on providing services. The thesis is trying to analyze existing situation of company in detail and marketing processes and instruments that are applied in the company. The thesis should come up to improve the current situation of especially with a strong emphasis on the marketing aspect. The thesis is based on theoretical knowledge and materials acquired in a participative company.
Description
Citation
VYTLAČIL, M. Marketingové řízení firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. František Bartes, CSc. (předseda) Ing. Jan Roubal (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Klusák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO