Návrh marketingové strategie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce zkoumá stav současného trhu s online Flash hrami. Analyzuje vývoj trhu za poslední tři roky a srovnává největší reklamní systémy. Popisují se zde způsoby licencování a fungování prodejních herních portálů. Výsledkem práce je vytvoření marketingového mixu, který bude určovat správný produkt, se kterým je vhodné vstoupit na trh.
This thesis examines the current state of the market for online Flash games. It analyzes the market trends for the last three years and compares the largest advertising systems. There is description of the licensing ways and information how portals sell the games. Result of this work is to create a marketing mix that will determine the correct product with which it is appropriate to enter the market.
Description
Citation
BUKOVJAN, J. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
prof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (člen)
Date of acceptance
2012-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO