Efektivní marketingová komunikace na veletrzích

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
The master´s thesis is prepared for the company TONDACH Czech Republic, Ltd. is focused on effective marketing communications at fairs. It contains information on the efficient use of company presentation at trade fairs. Options and proposals on how it could look like the structure of company presentations on various trade fairs. What should the company focus on what used to be fair for the company effectively.
Description
Citation
FUSKOVÁ, M. Efektivní marketingová komunikace na veletrzích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO