Geometrie rejdové osy užitkových automobilů
Commercial Vehicle Kingpin Axis Geometry
Autor
Vedoucí práce
Porteš, PetrOponent
Blaťák, OndřejKlasifikace
AAlternativní metriky PlumX
http://hdl.handle.net/11012/14628Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/14628
http://hdl.handle.net/11012/14628
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je zjistit z databází vozidel charakteristické hodnoty sbíhavosti, odklonu, záklonu současných automobilů v závislosti na parametrech vozidel, které je přímo ovlivňují – výkon motoru, rok výroby a podobně. The basic aim of this bachelor’s thesis is to elicit from databases of vehicles characteristic values of wheel tread, wheel camber, positive castor of the same standing cars characteristics vehicles dependence, which influences – power of engine, year of construction and others.
Klíčová slova
Záklon rejové osy, příklon rejdové osy, závlek kola, poloměr rejdu, sbíhavost, odklon kola., Caster angle, kingpin inclination, caster offset, kingpin offset, wheel tread, wheel camber.Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Strojní inženýrstvíSložení komise
doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (předseda) doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. (místopředseda) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (člen) prof. Ing. František Bauer, CSc. (člen)Termín obhajoby
2009-06-18Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/14628Zdrojový dokument
KNOR, P. Geometrie rejdové osy užitkových automobilů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.Kolekce
- 2009 [579]