Optimalizace elektronického obchodu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na analýzu problematiky CRM systémů. Možným východiskem pro malé firmy je v této složité ekonomické situaci využití CRM systémů. Cílem práce je výběr a nasazení finálního produktu na vybranou firmu a jeho další rozšiřování a zdokonalování podle požadavků klienta. Dobrá strategie řízení vztahů se zákazníky je pro každou firmu určitou konkurenční výhodou a je přínosem jak pro firmu samotnou tak pro její zákazníky.
In my Master’s thesis, I want to concentrate on the problems of CRM systems. Utilization CRM is eventual solution for small enterprise in this complicated economic situation. The aim is selection and appointment the final product with the selected company and to extend and improve it further according to the client’s wishes. Efficient strategy of customer relation management is competitive advantage for each company and it's benefit for company and customer too.
Description
Citation
NOVÁK, L. Optimalizace elektronického obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2009-06-05
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO