Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
This bachelor´s thesis deals with marketing of organic agriculture products and necessity use of marketing on the business environment. Specifies present options of marketing support for chosen product at specific market. Also proposes efective expansion of companies´ marketing activities with main objective to get better position with competition.
Description
Citation
KEJKLÍŘOVÁ, L. Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Miroslav Kuba (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) Ing. Iveta Hušková (člen)
Date of acceptance
2008-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO