Návrh komunikačního mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analýza současného stavu produktu CLUBWASH společnosti Verybusy, s.r.o., která jako předmět podnikání uvádí - specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím; praní, žehlení, opravy a údržba; zpracování dat, služby databank, správa sítí; hostinská činnost. Práce obsahuje návrhy změn stávajícího komunikačního mixu, které by měly napomoci zvýšení zájmu zákazníků o společnost a dosáhnout tak zvýšení firemních zisků a zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu.
The bachelor thesis ”A proposal for company’s marketing strategy” analyses the current state of the product CLUBWASH of the company Verybusy ltd. whose business scope is specialized retail, retail with mixed goods; washing, ironing, repairing and servicing; data processing, databank services, network administration; restaurant activities. The thesis includes proposals of changes of the current communication mix, which should help increase the client’s interest for the company and thus achieve increase of the company profits and better the company’s position on the market.
Description
Citation
PAPOUŠKOVÁ, A. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (předseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) Ing. Petr Kutěj (člen) Mgr. Milan Chytil (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO