Návrh marketingového mixu
The Marketing Mix Proposal
Author
Advisor
Novák, PetrReferee
Paschkeová, JuditaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy. The bachelor thesis focuses on specification of the marketing mix in the selected copany. Specifies what is the correct marketing mix and how looks a satisfied customer. It compares theoretical knowledge with reality. It contains suggestions on improving customer satisfaction that support the development and increasing success of the company.
Keywords
Marketingový mix, komunikační mix, spokojenost, zákazník, velkoobchod, firma, Marketing mix, communication mix, satisfaction, customer, wholesale, companyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Klíma (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2010-06-22Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/1520Source
NOVÁ, L. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [405]