Show simple item record

Powertrain design of a four-cylinder aircraft engine

dc.contributor.advisorPíštěk, Václavcs
dc.contributor.authorPříborský, Vladimírcs
dc.date.accessioned2019-05-17T05:07:43Z
dc.date.available2019-05-17T05:07:43Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationPŘÍBORSKÝ, V. Hnací ústrojí čtyřválcového leteckého motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.cs
dc.identifier.other16740cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/15205
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Hnací ústrojí čtyřválcového leteckého motoru se zabývá návrhem uspořádání klikového mechanismu plochého čtyřválcového motoru se zadanými základními parametry. Práce je zaměřena na návrh konfigurace klikového mechanismu a pořadí zážehů, návrh vyvážení setrvačných sil a jejich momentů, konstrukční návrh klikového hřídele a jeho pevnostní kontrolou. Práce se také věnuje výpočtu torzních kmitů klikového hřídele.cs
dc.description.abstractThis thesis named Powertrain of an four-cylinder aircraft engine dealing with configuration of the powertrain of a flat four-cylinder engine with ordered basic parameters. The thesis is focused on configuration design of the crank machanism and sequence ignition, balancing of centrifugal and reciprocating forces and their moment, conceptual design of crankshaft and its stress calculation. The thesis describing calculation of torsional vibration as well.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectletecký motorcs
dc.subjectpořadí zážehůcs
dc.subjectvyvážení motorucs
dc.subjectpevnostní výpočetcs
dc.subjecttorzní kmitánícs
dc.subjectaircraft engineen
dc.subjectsequence ignitionen
dc.subjectengine balancingen
dc.subjectstrength calculationen
dc.subjecttorsional vibrationen
dc.titleHnací ústrojí čtyřválcového leteckého motorucs
dc.title.alternativePowertrain design of a four-cylinder aircraft engineen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-11-04cs
dcterms.modified2008-11-21-10:45:38cs
thesis.disciplineDopravní a manipulační technikacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid16740en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 16:38:05en
sync.item.modts2020.03.30 15:03:39en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeNovotný, Pavelcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Miroslav Škopán, CSc. (člen) prof. Ing. Stanislav Beroun, CSc. (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record