• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy

The Work of BVV Trade Fairs Brno Co in Marketing Presentation of the Company

Thumbnail
View/Open
review_6297.html (1.447Kb)
final-thesis.pdf (197.5Kb)
Author
Dospíšilová, Klára
Advisor
Petráš, Jiří
Referee
Ostrá, Jana
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
 
The bachelor’s thesis describes the task of the marketing in the trade fair’s field and then it analyzes BVV Trade Fairs Brno Co, more precisely International building fair. The results of the work are proposals and their realization will lead to next advancement of the company and trade fairs.
 
Keywords
Mezinárodní stavební veletrh, komunikační mix, marketing, veletrh, International building fair, communication mix, marketing, trade fair
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) Doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) Doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jakub Tabas (člen)
Date of defence
2007-06-20
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15344
Source
DOSPÍŠILOVÁ, K. Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [343]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV