Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
The Work of BVV Trade Fairs Brno Co in Marketing Presentation of the Company
Abstract
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu. The bachelor’s thesis describes the task of the marketing in the trade fair’s field and then it analyzes BVV Trade Fairs Brno Co, more precisely International building fair. The results of the work are proposals and their realization will lead to next advancement of the company and trade fairs.
Keywords
Mezinárodní stavební veletrh, komunikační mix, marketing, veletrh, International building fair, communication mix, marketing, trade fairLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) Doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) Doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jakub Tabas (člen)Date of defence
2007-06-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15344Source
DOSPÍŠILOVÁ, K. Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]