• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro firmu Italmarket Slovakia a.s.

Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.

Thumbnail
View/Open
review_6269.html (1.450Kb)
final-thesis.pdf (4.114Mb)
Author
Bortelová, Slavomíra
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Stračina, Peter
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Práca analyzuje súčasné marketingové prostredie spoločnosti Italmarket Slovakia a.s.. Na základe analýzy navrhuje stratégiu rozšírenia ponuky služieb, ktorou by získala nových zákazníkov, zvýšila spokojnosť súčasných zákazníkov, získala konkurenčnú výhodu a upevnila reputáciu na súčasnom trhu v pozícii výhradného dovozcu.
 
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
 
Keywords
Marketing, stratégia, marketingový mix, swot analýza, návrh, komunikácia, reklama, zákazník, Marketing, strategy, marketing mix, swot analyse, proposal, communication, advertising, costumer
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Daňové poradenství
Composition of Committee
Dipl. Ing. Jan Heřmanský (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Miroslav Hořický (člen) Ing. Ondřej Žižlavský (člen)
Date of defence
2007-06-20
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15404
Source
BORTELOVÁ, S. Návrh marketingové strategie pro firmu Italmarket Slovakia a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [343]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV