Návrh marketingové strategie pro firmu Italmarket Slovakia a.s.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Stračina, PeterGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práca analyzuje súčasné marketingové prostredie spoločnosti Italmarket Slovakia a.s.. Na základe analýzy navrhuje stratégiu rozšírenia ponuky služieb, ktorou by získala nových zákazníkov, zvýšila spokojnosť súčasných zákazníkov, získala konkurenčnú výhodu a upevnila reputáciu na súčasnom trhu v pozícii výhradného dovozcu. The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Keywords
Marketing, stratégia, marketingový mix, swot analýza, návrh, komunikácia, reklama, zákazník, Marketing, strategy, marketing mix, swot analyse, proposal, communication, advertising, costumerLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Daňové poradenstvíComposition of Committee
Dipl. Ing. Jan Heřmanský (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Miroslav Hořický (člen) Ing. Ondřej Žižlavský (člen)Date of defence
2007-06-20Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15404Source
BORTELOVÁ, S. Návrh marketingové strategie pro firmu Italmarket Slovakia a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.Collections
- 2007 [343]