Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Design of Optimization of Track Section Branná - Ostružná in km 12,677 - 15,3
Author
Advisor
Plášek, OttoReferee
Burda, PetrGrade
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/15418Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/15418
http://hdl.handle.net/11012/15418
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky. The objective of my thesis is to propose a given section of line optimization of geometrical parameters of tracks, and also to increase the line speed. Another task is to design a suitable structure of the railway bed due to the speed category of track and traffic load, and propose a suitable design sleeper base. In addition to design a type of construction at level crossings, the crossings without AD then add necessary view triangles.
Keywords
Optimalizace, železniční svršek, pražcové podloží, odvodnění, rozhledové trojúhelníky, technologie prací, geometrické parametry koleje, Optimalization, railway bed, sleeper base, drainage, view triangles, technology of works, geometrical parameters of tracksLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Konstrukce a dopravní stavbyComposition of Committee
Date of defence
2012-06-12Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15418Source
VESELÝ, M. Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2012.Collections
- 2012 [722]