Analýza firmy a realizace změn
Company Analysis and Realization of Changes
Author
Advisor
Dydowicz, PetrReferee
Svobodová, IlonaGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je analýza vybrané firmy a realizace změn, které z analýzy vyplývají. Hlavní změnou je zavedení internetového obchodu. Na základě této práce by firma měla být schopna efektivně realizovat svůj elektronický obchod, který povede ke stabilnímu postavení na trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potenciálních zákazníků. The subject of this master thesis is the anlysis of the chosen company and realization of changes. The main change is the implementation of e-commmerce. On the basis of this thesis should be the firm able to realize its web e-commerce that will lead to a stable firm position on the market and to increase of the capital as well as the reputation of the company with potential customers.
Keywords
analýza firmy, elektronické podnikání, elektronický obchod, e-shop, webhosting, SEO, SEM, PPC, company analysis, e-business, e-commerce, e-shop, webhosting, SEO, SEM, PPCLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Miloš Hejč (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2010-06-11Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/15586Source
STANĚK, M. Analýza firmy a realizace změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.Collections
- 2010 [437]