Návrh rozšíření firmy Fonetip s.r.o. z kamenného obchodu na internetový trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce na základě znalostí z teoretické části navrhuje v praktické části možnosti vstupu firmy Fonetip s.r.o na internetový trh. Upozorňuje na možné problémy s tímto spojené a snaží se nabídnout jejich řešení. Návrhům předchází analýzy společ-nosti i segmentu na který se hodlá zaměřit. Práce klade důraz na možnosti internetového marketingu pro přísun nových zákazníků.
Bachelor thesis, based on knowledge of the theoretical part, proposes the practi-cal possibilities of entry of Fonetip s.r.o. on the Internet. Aim of this work is to high-light some potential problems associated with this problematic and propose possible solutions. Social analyses and analyses of the segment to which it intends to address, are metioned as well. Work focuses specialy on possibilities of the Internet marketing that is able to acquire new customers.
Description
Citation
VAVERKA, F. Návrh rozšíření firmy Fonetip s.r.o. z kamenného obchodu na internetový trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. RNDr. Zdeněk Pospíšil, Dr. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-23
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO