• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2010
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2010
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu

Design of limited slip differential of racing engine

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
appendix-1.pdf (305.5Kb)
final-thesis.pdf (6.705Mb)
review_29368.html (7.716Kb)
Autor
Kresta, Vojtěch
Vedoucí práce
Beran, Martin
Oponent
Vančura, Jan
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení modelu prostoru pro diferenciál s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro/ENGINEER. Další část popisuje tvorbu modelu sériového otevřeného diferenciálu. Hlavní pozornost je věnována návrhu obou variant lamelového samosvorného diferenciálu a rozboru problémů řešených u jednotlivých součástí. Dále je v této práci provedena analýza napjatosti vybraných částí – klece, víka diferenciálu a jejich porovnání před a po optimalizaci.
 
The thesis concentrates on the design of limited slip differential of the racing car. It describes the method of designing the model of space for differential, using the 3D ATOS scanner and Pro/ENGINEER software environment. The next part of the thesis illustrates the process of designing the model of mass-produced open differential. The main attention is paid to the design of both versions of clutch limited slip differential and also to the analysis of problematic issues of each analyzed component. Further on, there is a stress analysis of some selected parts: pressure ring, differential case and their comparison before and after their optimization.
 
Klíčová slova
diferenciál, samosvorný diferenciál, kuželové soukolí, třecí lamely, 3D scanner ATOS, differential, limited slip differential, bevel gear, clutch plates, 3D ATOS scanner
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Automobilní a dopravní inženýrství
Složení komise
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) prof. Ing. František Bauer, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (člen) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (člen) doc. RNDr. Karel Pellant, CSc. (člen) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2010-06-16
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/15792
Zdrojový dokument
KRESTA, V. Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Kolekce
  • 2010 [483]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV