IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
This bachelor´s thesis deal with forming marketing and internet like a competitive strenght factor. It includes directions, procedures and necessary informations to form optimal image and that carry to enhance firm prosperity and firm advert.
Description
Citation
NEDBÁLKOVÁ, K. IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (místopředseda) Ing. Martina Sochorcová, Ph.D. (člen) JUDr. Tomáš Soukup, BA. (člen) Ing. Vladimír Šefl (člen)
Date of acceptance
2008-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO