Návrh marketingového mixu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků obchodní společnosti. Na základě analýzy spokojenosti zákazníků navrhuje řešení pro zvýšení poptávky po produktech. Výsledkem je návrh nového marketingového mixu.
The Bachelor thesis focuses on satisfaction of customers trading company. Pursuant of customer satisfaction analysis propose solution of increase products demand. Result is proposal of new marketing mix.
Description
Citation
KAREŠ, M. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Klíma (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO