• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh implementace systému řízení vztahů se zákazníky

Proposal of Customer Relationship Management Implementation

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
appendix-1.zip (612.6KB)
final-thesis.pdf (895.7KB)
review_21030.html (3.903KB)
Autor
Oškrdová, Petra
Advisor
Videcká, Zdeňka
Referee
Hráček, Martin
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zlepšení a možnosti širšího využití databázového softwaru pomocí CRM systému pro již existující zahraniční firmu, která má svoji pobočku v České republice. Ve firmě je současný databázový systém nedostačující. Je potřeba navrhnout nový, se kterým se bude pracovat mnohem efektivněji.
 
This diploma thesis is concerned with proposal and analysis new database software helping by CRM system for already exists foreign company, which has own branch office in Czech Republic. There is current database system deficient in the company. There is necessary to propose the new software, which will be operating more effectively.
 
Keywords
CRM (Customer Relationship Management), Siebel Systems, zákazník, databáze, software, IT (informační technologie), CRM (Customer Relationship Management), Siebel Systems, customer, database, software, IT(information technology)
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Ing. Miloš Hejč (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-05
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/16219
Source
OŠKRDOVÁ, P. Návrh implementace systému řízení vztahů se zákazníky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [457]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV