Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky (CRM) společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje problémy v této oblasti a navrhuje zlepšení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zefektivnění práce oddělení CRM ve společnosti.
The Bachelor thesis focuses on customer relationship management of company Teva Czech Industries s.r.o. Analyses issues in this particular department and proposes improvement, which will lead to increase of customer satisfaction and efficiency of the work of CRM department.
Description
Citation
SOBOTÍK, J. Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Oto Lipovský (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) JUDr. Naděžda Vrbková (člen)
Date of acceptance
2011-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO