Zlepšení zákaznického servisu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
Diploma thesis put mind to improve of a customer service in a company that offers some financial service. Service means international money transfer in this case. To analyze the whole processes in the company, methods Six Sigma is used together with knowledge of other modern methods of quality and of operation management. The Six Sigma method is only used for the analyses of the procedures and not for an implementation it in the company.
Description
Citation
DEML, K. Zlepšení zákaznického servisu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení jakosti
Comittee
Ing. Jaroslav Rajlich (předseda) doc. Ing. Leoš Bumbálek, Ph.D. (místopředseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (člen) Ing. Anna Krásová (člen) doc. Ing. Jiří Pernikář, CSc. (člen) doc. Ing. Alois Fiala, CSc. (člen) doc. Ing. Vasilij Teš, CSc. (člen)
Date of acceptance
2008-11-06
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO